خانما طول سرویکس من ۳۳ بود الان شده ۳۲ چیکار کنم بتظرتون؟

۵ پاسخ

من طول سرویکسم ۴۰ زده خوبه؟و احتمال داره بالاتر بره؟

سیروکس چی هست

هیچ اشکالی نداره. سونوی شکمی خیلی دقیق نیست حدودی میزنه. دکترم گفت اگ بزنن ۳۰ به بالا یعنی مشکلی نیست

برا منم ۳۲ هست .فقط کم کار میکنم و بیشتر استراحت میکنم

استراحت شیاف

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فرشته🧸 مامان فرشته🧸 ۵ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌وپنجم بارداری