۵ پاسخ

خوبه عزیز

باید میپرسیدی ببینی دقیقه یان
من ک‌رفتم گف دقیق نیس شکمی گفتم عب نداره چک شم
بعد تا دستگاهو گذاشت گف مال ط دقیق دیده میشه میتونی روش حساب کنی

من ۳۱ بود دکتر سونو گف خوبه پیش دکترخودم نرفتم هنو

نرماله.

میگن شکمی معتبر نیس،
اگ ولی واقعا ۳۳ باشه خوبه نباید زیر ۳۰ بیاد

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حامی قلبم ♥️ مامان حامی قلبم ♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری