بچه ها من چکار کنم سرویکس انتی ۳۶ بود ، انومالی ۳۳، ترسیدم😞

۶ پاسخ

واژینال ؟

استراحت کن پاهاتم بنداز رو مبل

استراحت کن پله بالا پایین نکن خم راست نشو توالت فرنگی استفاده کن میره بالا من انتی 36بود انومالی شده بود 38

برا منم دقیقا دیشب انومالی شده 32

نترس استراحت کن بالا میره از توالت فرنگی استفاده کن ، پله زیاد بالا پایین نکن ، سعی کن زیاد رابطه نداشته باشی

خوبه عزیزم نگران نباش از ۲۸ پایین تر خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌ودوم بارداری