۶ پاسخ

کرج هستیم .و یه ماه خواب و خوراک نداریم ✋️. این چند شب اخیر هم که اصن نگم برات 🥲

اره متاسفانه ماکه سیدی هستیم یعنی قشنگ انگار دارن میزنن رو سرمون

صدای جنگنده میاد؟

تهران الان یک ماهه داره میزنه ما هم هنوز نفهمیدیم چی می خوان🤣🤣
از ورزشگاه ها،فرودگاه،کلانتریها،پاسگاه،بسیج خلاصه هرجایی که نظامیه فاصله بگیرید
تهران دیروز یه سوله از سرای ایرانی سمت شرقم زد

کجا مشهد صدا میاد

کجا؟؟

سوال های مرتبط

مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی
مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی
مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی