کرج هستیم .و یه ماه خواب و خوراک نداریم ✋️. این چند شب اخیر هم که اصن نگم برات 🥲
اره متاسفانه ماکه سیدی هستیم یعنی قشنگ انگار دارن میزنن رو سرمون
صدای جنگنده میاد؟
تهران الان یک ماهه داره میزنه ما هم هنوز نفهمیدیم چی می خوان🤣🤣
از ورزشگاه ها،فرودگاه،کلانتریها،پاسگاه،بسیج خلاصه هرجایی که نظامیه فاصله بگیرید
تهران دیروز یه سوله از سرای ایرانی سمت شرقم زد
کجا مشهد صدا میاد
کجا؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.