۷ پاسخ

زودنیس

هنوز هیچی نمیدم 🥲 یک عدد مامان تنبل🥱

چجور فرنی

من صبح حریره بادوم و موز دادم
نهار سوپ مرغ و برنج و عدس اینا میدم
شب شاید پوره سیب زمینی بدم

عزیزم میشه بگی به چه دلیل از چهار ماهگی فرنی رو شروع کردی چون من پسرم ریفلاکس داره و میگنه از چهار ماهگی کمکی بدم بهتر میشه این صحت داره؟

ببخشيد عزيزم با نظر دكتر از ٤ ماهگي غذاي كمكي رو شروع كردي؟

من روز در نیام فرنی میدم تازگیا پوره سیبم میدم
چون سیر میشن قشنگ میخوابن

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی