زودنیس
هنوز هیچی نمیدم 🥲 یک عدد مامان تنبل🥱
چجور فرنی
من صبح حریره بادوم و موز دادم
نهار سوپ مرغ و برنج و عدس اینا میدم
شب شاید پوره سیب زمینی بدم
عزیزم میشه بگی به چه دلیل از چهار ماهگی فرنی رو شروع کردی چون من پسرم ریفلاکس داره و میگنه از چهار ماهگی کمکی بدم بهتر میشه این صحت داره؟
ببخشيد عزيزم با نظر دكتر از ٤ ماهگي غذاي كمكي رو شروع كردي؟
من روز در نیام فرنی میدم تازگیا پوره سیبم میدم
چون سیر میشن قشنگ میخوابن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.