مامانابچه هاتون پستونک میوه خوری دست میگیرن؟

تصویر
۱۱ پاسخ

خیر😁دسته شو میخوره😅

نه اصلا

گاهی اره میدم

اره میگیره یه زره میوه نمیزاره توش😂😂

اره خیلیم دوست داره سریع میوشو میخوره دوباره بهش بدم😂

اره عزیزم

اره میگیره میخوره

اره میوه تموم شه دستشو میجوعه😂

قبلا اره کوچیکتر بود
الان دیگه خودش میخوره

دخترم اره ولی پسرم نه هنوز😕

من امروز دادم بهش ولی نگرفت اصلا

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی