۵ پاسخ

یا به صورت پوره با قاشق یا توی میوه خوری

یا پوره میکنم یا اسلایسی میرم دستش میخوره

همه جوره هم با چنگال پوره میکنم هم تو پستونکش میدم هم میدم دستش خودش بخوره

اسلایسی میدم

اسلایسی میدم گلم

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری