اره عزیزم تعرفه هاشون دوبرابر شده منم میرم مادر قبل عید 28 گفت یعنی 5 روز مونده به عید الان میگه تا 50 البته با بیمه تامین اجتماعی دکترم 20 بود شده الان 30🥲
من امشب رفتم دكتر ك تاريخ دقيق بدن و فهميدم از پنجم فروردين بيمارستانا دو برابرشده😐😐😐😐باورم نميشه يعني نزديك ٥٠ بدي بري موسي ابن جعفر😩😩😩😩
منم میخام برم موسی بن جعفر طبیعی🥲🥲
من سر پسر اولم موسی بن جعفر بودم دکتر ساعدی
بیمارستان تمیزیه
پرستارم ک شانست چه شیفتی خوب باشن
با چادر سبز من و سوار ویلچر کردن بردن زایشگاه😂😂
من دوسه هفته پیش یک شب زایشگاه موسی بن جعفر بستری شدم واقعا رسیدگی عالی بود خیلی ام تمیز بود زایمانمم همین ماه هستش میرم موسی بن جعفر دکترمم حقی عه
اصلاخوب نبودبستگی به دکترت داده
من دیشب رفتم جواد ائمه اصلا تصوراتم عوض شد نسبت ب اونجا آنقدر تعریفشو شنیده بودم
البته من چون وسواس دارم رفتم ديدم جديد و شيك نبود اتاق خصوصيشم زياد بزرگ نبود ولي اونقدرام ك فك ميكردم بد نبود ولي در كل دوس داستم ببرم سينا دكترم ك چون سز اختياريم نميشه
منم هفته ديگه اونجا زايمانمه دوس داشتم ي بيمارستان بهتر باشه 😔خدا كنه خوب باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.