اره زود رفتی خب
معمولا یه سال وقت داری همون ماه اول که باردار نمیشی استرس نداشته باش
خیلی زود رفتی تا از پریود نگذره نشون نمیده آجی ببخشیدا ولی اونایی که تا از پریود نگذره آز میدن بیبی چک میزنن دنبال علائم ان من اصلا نمیتونم درک کنم اخه یکم درموردش مطلب بخونید اطلاعات داشته باشید انقدر خودتون رو اذیت نکنید استرس نگیرید هورمون بارداری نهایت یکی دو روز مونده اونم درصد کم نشون میده باید از پریود بگذره
آره چرا اینقدر زود آزمایش دادی
چرا انقد زود از دادی،خیلی زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.