۷ پاسخ

عزیزم ملاج باز با فرورفته فرق داره
فرورفته از کم ابی هست بیشتر
ادرارش کم نشد؟
دکتره درسشو خونده میدونه بالاخره🥲

چیز مهمی نیست عزیزم دختر منم اینجوری دکتر میگه تا ۴سالگی درست میشه

انشالا چیزی نیست ،کیان من هم دنیا اومد بیضه چپش اب داشت ،و متورم گفتن تا یکسالگی خوب نشد باید عمل کتیم که فتق نشه ،و متاسفانه خوب نشد ،بردیم بیمارستان عملش کردن

فتق همون پارگی شکمه خوب نشه عمل میکن دوتا بچه های جاریم داشتن نترس

ازشما مثل باد میمونه یاسفته وقتی دست میزنی

برامده شدن ناف فتق ناف میگن تا دوسال صبرمیکنی که خوب میشه اکثرا خوب میشن اگه خوب نشد عمل میکنن

والافقط استرس بیجامیدن به مادر..نگران نباش گلم تنش سلامت

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی
مامان 💖نیلا خانوم💖 مامان 💖نیلا خانوم💖 ۱۰ ماهگی