۱۸ پاسخ

وزنش خیلیم عالیه خودتو نگران نکن

بنظرم خوبه وزن دوماهگی دخترمم ۵۶۵۰بود کم نیس نگران نباش

دکتر ک رفتم گفت توی ۲ ماهگی باید ۵ تا ۶ کیلو باشه ولی به ژن هم برمیگرده دیگ
من خودم بچگیام خیلی تپلی بودم خب احتمال زیاد دخترمم مث من میشه حتی همسرمم تپل بوده
ولی الان دوتامونم لاغریم

من ۴۵۰۰ وزن دخترم وزن تولدشم ۳۱۵۰ دکتر متخصص اطفال گفت خوبه وزنش منم خیلی ترسوند بهداشت خیلیم خوبه

منم دخترم ۲۶۰۰ بود دوماهگی ۵ کیلو گف خوبه

نه خوبه وزنش

بهداشت همیشه چرت و پرت میگه هیچوقت به حرفشون توجه نکن فقط ببین دکتر به بچت چی میگه همون درسته

وزن پسر من موقع تولد 3300بود چهارشنبه بردم واکسن زدن 5100شده بود نگفتن وزنش کمه

نه خیلی عالیه اتفاقا بچه تو ماه ۹۰۰ گرم وزن بگیره یعنی خیلی خوبه بچه شما ماهی ۱۴۰۰ وزن گرفته

من دخترم الان ۵/۵۰۰ چطور میگی وزنش کمه 🤦🏼

اصولا بر اساس وزن اولیه که به دنیا اومده میسنجن

عزیزم دقیقا شما بچتون روی نمودار سبز طبیعی هم هست

عالیهه وزنش خیلی خوب رشد کرده

دکتر ب من گفت ب حرف بهداشت کوش ندید بچه از بدو تولد تا دوماهگی باید ۱۵۰۰اضافه کنه. نینی شما بیشترم اضافه کرده خیلیم عالیع

نسبت به وزن تولد خوبه که بهداشت فقط بلده ته دل ادم خالی کنه

وااا!! وزنش خیلی خوبه که. مطمئنی ۵.۵ بود؟

خوبه عزیزم
چون وزن تولد پایین بوده وزن گیریش عالیه بوده خداروشکر

وزنش ک خیلی خوبه چطور میگن کمه؟ وزن تولد بچم ۳ کیلوعه ۲ ماهگی اش ۵۲۰۰ شده گفتن عالیه

سوال های مرتبط