شکمم بزرگ نمیشه،رشد بچه عادیه آیا.تکون میخوره ولی شکم ندارم.

۸ پاسخ

وای منم شکم ندارم دیگه خودم کم کم داره باورم میشه یه چیزی این وسط هست که شکمم ابنقدر کوچیکه 😵‍💫

سلام خانما ببخشید آزمایش قند سه مرحله ای رو باید چند هفته انجام بدیم؟

نگران نباش عزیزم منم تا الان هیچ شکمی ندارم سونو که میدم خداروشکر طبیعیه وزن بچه دکتر هم میگه طبیعیه

من هنوزم شکم ندارم 😁😂

والا من بارداری سوممه، شکم ندارم، ۲۵ هفته سونو رشد دادم وزن بچه خوب بود صدک ۵۵ بود، ربطی به اندازه شکم نداره خیالت راحت
من الان که ماه هفتمم از رو شکمم نمیفهمن باردارم فقط از صورتم تشخیص میدن😅😅

طبیعیه
منم شکمم زیاد بزرگ نشده ولی حرکتاشو‌میفهمم

منم شكمم كوچيكه دكتر گفت ٢٦ هفته به بعد بزرگ ميشه

شکم من تو ۶ ماه یهو بزرگ شد

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری