۱۰ پاسخ

اخ نازت بشم خالههه🥹🫠

این مارک یکم قابلیت هاش کمه و بچه اذیت میشه

این اغوشی هام رده بندی داره عزیزم؟من شنیدم یک تا شش ماه داره بعدش باز باید عوض بشه ۶ماه به بالا بخریم

عزیزم توی گروه مامانا دیدمت عالیه🥰😍

پرنده دارین؟؟الرژی میده خدایی نکرده ما کلی کبوتر داشتیم قبل زایمان شوهرم همرو داده رفیقش

یکم پایینه بچه پاهاشم خیلی از هم بازن
من اینفانتینو گرفتم خیلی راضیم

چقدر گرفتی عزیزم

نمیشه یکم بالا ببندی

بندش تنظیم نمیشه؟

چه مارکیه

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی