۳ پاسخ

امام زمان چی

دوستم هر دوتا بچش اونجا دنیا اومدن خیلی راضی بود.. البتع دیروز دکتر بودم گف برا طبیعی حتما ماما بگیر برا هفده شهریور..

دوستم ۶ ماه پیش زایمان طبیعی داشت و راضی نبود

سوال های مرتبط