ب من گف هیچی خداروشکر وقتی راضی نیست کسی هیچی نمیگیرم
ولی دکتر رو نپرسیدم
دکتر عباسی کرج چیزی نمیگیره میگن دکتر خوب و مومنی هست
بیمارستان که میگن فرزند اول رایگانه
نگو دستمزد بگو زیر میزی واقعا نامردی منم فقط ۲۵ زیر میزی میگیره
خدایی😱😱😱😱
امروز پرسیدم گفت هزینه منو و بیمارستان همه حدود 100 در نظر داشته باش.
به من گفت به جز هزینه بیمارستان ۴۰ تومن دستمزد خودمه 😟😂
من هنوز جرات نکردم بپرسم😐😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.