خانوما شما هزینه دستمزد دکترتون برای زایمان چقدر شد؟

۱۱ پاسخ

من اورژانسی شدم دفعه اول پول نگرفتن
دومی هم چون اولی سزارین بود سزارین کردن پول نگرفتن

من ۲سال پیش زایمان کردن دکترم ۲۰ت گرفت امسال و نمیدونم

منکه سعی کردم پیش دکتری برم زیرمیزی نگیری همونو بزارم رو هزینه بیمارستان

برامن گفت ٢٥ دكتر ٧٠ بيمارستان

پارسال 20 امسال 35

این پول زوره میگیرن من سربچه اولم پیش دکتری رفتم که زیرمیزی نگرفت منصف بود دزد نبود

قبل عید ۳۰ تومن بود، الان نمیدونم احتمالا ۳۵ یا ۴۰

۴ ماه پیش ۴۰ بوده سال جدید رو هنوز نپرسیدم

نرفتم هنوز دکتر بعد عید

تا اسفند که ۲۰ بود

قبل عید 10تومن بود بنظرم الان شده 15تومن

سوال های مرتبط

مامان هاکان 👶 مامان هاکان 👶 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری