سلام کاشت ناخن کیا تو بارداری انجام دادن مشکلی نداره؟

۳ پاسخ

عزیزم من تو بارداریم همش کاشت داشتم دکترمم گفت مشکلی نداره ولی هب خیلی هارو دیدم تو دوران بارداری کاشت نمیذارن

بخاطره اشعه UV بهتره انجام ندین بخاطره جنین

تو بارداری حتی لاک نباید زد الان حضور ذهن ندارم اما یه ماده ای داخلش هست که از ناخن رد میشه وارد بدن میشه برای جنین ضرر داره کلا سه ماه اول بارداری خیلی خیلی مهمه کاشت نکنی بهتره چون مواد شیمیایی از ناخن رد میشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم و تودلی💖 مامان دخترم و تودلی💖 هفته سی‌وهشتم بارداری