عزیزم من تو بارداریم همش کاشت داشتم دکترمم گفت مشکلی نداره ولی هب خیلی هارو دیدم تو دوران بارداری کاشت نمیذارن
بخاطره اشعه UV بهتره انجام ندین بخاطره جنین
تو بارداری حتی لاک نباید زد الان حضور ذهن ندارم اما یه ماده ای داخلش هست که از ناخن رد میشه وارد بدن میشه برای جنین ضرر داره کلا سه ماه اول بارداری خیلی خیلی مهمه کاشت نکنی بهتره چون مواد شیمیایی از ناخن رد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.