من یماهگی دیگه گذاشتم داخلش
از همون تولد یا یک ماهگی میشه استفاده کرد ولی خب خودت باید بشینی کنارش و درست ببندیش
ولی در کل جای صندلی ماشین رو نمیگیره نهایتا تا ۶ ماه بتونی استفاده کنی چون ایمنیش اونقدر زیاد نیست
اگه زیاد از ماشین استفاده میکنی حتما صندلی ماشین بگیر
سوال منم هست
سوال منم هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.