۴ پاسخ

من یماهگی دیگه گذاشتم داخلش

از همون تولد یا یک ماهگی میشه استفاده کرد ولی خب خودت باید بشینی کنارش و درست ببندیش
ولی در کل جای صندلی ماشین رو نمیگیره نهایتا تا ۶ ماه بتونی استفاده کنی چون ایمنیش اونقدر زیاد نیست
اگه زیاد از ماشین استفاده میکنی حتما صندلی ماشین بگیر

سوال منم هست

سوال منم هست؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی