صندلی ماشین از چندماهگی قابل استفاده اس؟؟🤔

۷ پاسخ

واسه دختر من از بدو تولده منم از اول استفاده کددم

البته ماله من سه حالتست

کریر شریع کوچک میشه ب بچه ولی صندلی تا ۲سال قابل استفاده

من گرفتم از شیش ماهگی به بعده چون حالت نشسته داره

از بدو تولد ، منتهی تا یکسالگی‌صندلی باید به پشت راننده باشه بعدش بچرخونی مثل صندلی خود ماشین به سمت رو برو باشه

والا من کریر گرفتم استفاده میکنم چون ماشین دارم میرم هی بیرون واقعا خوبه از همون کریر ک صندلی ماشین هم میشه استفاده میکنم از اولین روز😆

بستگی داره چ مدل بخری یکسریا از بدو تولدن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی