واسه دختر من از بدو تولده منم از اول استفاده کددم
البته ماله من سه حالتست
کریر شریع کوچک میشه ب بچه ولی صندلی تا ۲سال قابل استفاده
من گرفتم از شیش ماهگی به بعده چون حالت نشسته داره
از بدو تولد ، منتهی تا یکسالگیصندلی باید به پشت راننده باشه بعدش بچرخونی مثل صندلی خود ماشین به سمت رو برو باشه
والا من کریر گرفتم استفاده میکنم چون ماشین دارم میرم هی بیرون واقعا خوبه از همون کریر ک صندلی ماشین هم میشه استفاده میکنم از اولین روز😆
بستگی داره چ مدل بخری یکسریا از بدو تولدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.