۱۳ پاسخ

وا چه ربطی داره تا یه چیزی میشه زود میشکنین خودتونو یه ازمایش بده

نرفتی ازمایش بدی؟

تست من زدم منفی شد

ناشتا میزدی خب

برای منم دوتاویتاساین هاله صورتی داشتم یکی هم گودسنس منفی شد

فردا صب برو ازمایش

گلم ظهر دیگه ادرار غلیظ نیست منفی نشون میده برو ازمایش بتا بده پنج دقیقه طول نمیکشه
ان شاءلله مثبته بیبیت مثبته ک

اون مارکایی ک زدی الکی مثبت میشن بهترین مارک مدیکوره

چرا اینقدر تست میزنی
یه آزمایش بده
اینقدرم زود ناامید نشو
ناامید شیطونه

عزیزم اگه با مارک ویتاساین هاله انداخته کلا اون بی بی چک مثبت کاذب نشون میده ، مدیکور خیلی دقیقه

برو آزمایش

شاید چون ادرار صبح نبوده کیفیتش کم بوده

چند روز از وقتت گذشته

دوتامثبت یدونه منفی داری گلم ممکن باردارباشی بروآزمایش بتابده

سوال های مرتبط