۳ پاسخ

میشه بگین سزارین چجور تجربه ای بود برات؟ دردش؟ درد بخیه ها؟ بلند شدن از تخت و...

فعلا شکم بند... بعد دوماه گن ساعت شنی

lebasebardari.com
از این ساعت شکم‌بند گرفتم

ساعت شنی بستم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دخترم🧸🩷‌ مامان دخترم🧸🩷‌ روزهای ابتدایی تولد