شمابگید آیا اشتباه میکنم میگم کادو بیاره بعد آشتی کنم؟؟؟
شوهرمم بعد ۲۰ماه میگه به بابام میگم کادوشو بیاره دیگه رفت وآمد کنیم گفتم باشه بگو
منم پدرشوهر مادرشوهرم وقتی دخترم بدنیا اومد هیچی ندادن هیچی
بهش بگو وظیفه خانواده منه سیسمونی بدن
وظیفه ماهم اینه که گوشواره و النگو بدین حداقل باید سه تا النگو نوزادی بدین و یدونه گوشواره
من بودم حرف پول نمیزدم رفت و آمد میکردم ولی دیر ب دیر و سرد
من و خواهر شوهرم به فاصله ۱۰روز از هم زایمان کردیم
اول من بعد هم اون به من خداشاهده هیچیی ندادن اما هزینه سزارین ازاد خواهرشوهرمو مادرش داد🤷
الانم بچه من مریض بشه حتی بهش زنگ نمیزنن حالش رو بپرسن اما مرتب بچه اونو نگه میدارن
بعد از من توقع داشت برم براش خونه تمیز کنم
خانواده شوهر منمفقط خواهر شوهر گوشواره داد بقیه هیچ
من میگم مهربونی هرچند خودم اذیت شدم گاهی ولی احترام پدرمادر واجب بعد عروس تا همیشه عروسه خب باید جایگاه خودشو بدونه
نرو خونشون نزار بچتم ببرن پیشش
شوعرت هروقت دلش بخواد بره ولی خودت و بچت نرین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.