من برام مهم قده که خداروشکر. خیلی قدش خوبه
خودم قدم ۱٫۷۰ شوهرم ۱/۷۳
ما خانواده پدریم قد بلندن ولی خانواده مادری نه
اینم الانش
وقتی تازه دنیا اومده بود
قد بچه بیشتر به مادر میکشه به سمت خانواده مادری ولی میتونی ببری متخصص مکمل اینا بده تغزیشو رعایت کنی ولی خب بیشتر ژنتیکه
هر روز با شیر و پودر سنجد و بادام فرنی درست کن.
پسر من ۸۱بود نسبت به بقیه کمه حساس نباش بلند میشه
عزیزم ۵۰ درصد ژنتیکه. ۵۰ درصد سبک زندگی
من اون ۵۰ درشد ژنتیکو ندارم
سبک زندگیو دوماه رعایت کردم. تو دو هفته اول ۲ سانت قد کشید
دوباره یه مدت بهم ریخته. هی شیر و بدغذایی و خواب بد...باز استپ خورده. ۱۸ ماهگی شد ۷۷.۵
از امروز شروع کردم دوباره
عزیزم قد و وزن و دور سر بیشتر ژنتیکی هست
اگه خودتون قدبلند نیستید احتمالا بخاطر همینه
برای قد سنجد و بادام خیلی خوبه اگه بتونی بهش بدی به روش های مختلف
ولی اگر تونستی یه متخصص غدد هم ببری شاید راهکار دادن چون تو سن رشد هستن
عزیزم اگه از نظر تغذیه اینا خوب بهش میرسی جای نگرانی نیست اما فک کنم یکم باید بیشتر باشه، حتما از دکترش بپرس شاید نیاز باشه بهش شربت و اینا بده.
من دخترم ۱۶ ماهگی بردم ۸۱ بود خودم قدم ۱۶۱ ایناست همسرم ۱۷۸
بچه منم نسبت به همسالاش کوتاهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.