بخدا خیلی ظلمه هزینه بیمارستانارو اینقدر زیاد کردن
ببخشیدا ما خودمون میزاییم کادر بیمارستان که نمیزاد برامون که اینقدر هزینه زایمان رو بردند بالا
دیروز رفتم بیمارستان گلسار، قیمت سزارین رو تو سال جدید گفت68تومن🙄
یا حضرت ابالفضل🥴🤦🏼♀️
طبیعی؟؟
شوخی نکن😳 همین قبل عید ۳۲ تومن بود که
هزینه بیمارستان خصوصی دوبرابر شد
اینجا هم قبل عید ۳۵ بود دیروز زنگ زدم ۶۰ تا ۶۵ هزینه سزارینه
بیمارستان خصوصیه؟
نرخ جدید همینه عزیزم من اسفند رفتم بیمارستان میلاد لاهیجان گفت ۳۵ ولی نرخ جدید نمیدونم چقدر افزایش میخوره الان زنگ زدم گفت ۶۰ تا ۶۵
کلا گرون کردن من چندجا زنگ زدم بین۷۰تا۱۱۰تومن بود قیمتا🫠
پارس هم ۶۰
خیلی گرون کردن مخصوصا برای ماهایی که بیمه تکمیلی نداریم 😔
من زنگ زدم گلسار رشت گفت ۶۵ تا ۷۰😑
سزارین یا طبیعی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.