۱۴ پاسخ

چرا اینکارو میکنید؟؟ بچه مدفوع کنه چی؟؟
خب ورزش کن عزیزم
پله نوردی
دوش آب گرم
رابطه بدون جلوگیری

بابونه بخور عزیزم

انقد که من خوردم خوردم فایده نداشت که نداشت ۶سانت بیشتر باز نشدم کلی اذیتم مردن بعدم بردن سزارین اورژانسی که ضربان قلب بچم کم شده بود

نکن باید دردای زایمانت خودشون شروع بشن

فقد ورزش و پیاده روی من خودمو جر دادم با ورزش پیاده روی پله اسکات دوش آب گرم رابطه معاینه تا ۳۷ و۶ روز زایمان کردم موقه درد ک درد زایمان داشتم و ۴ سانت بودم آویشن خوردم

عزیزم خیلی عجله داری به دنیا بیاد روغن کرچک بخور معده رو شل میکنه ولی خیلی خوب پیاده روی کن

منم ۳۹ هفته ۵ روز زایمان کردم اصلا زعفران این چیزا که نوشتی نخوردم فقط پیاده روی میکردم رابطه هم نداشتم چون سرکلاژی بودم

زعفران بچه مدفوع میکنه نخور .چه عجله ای داری عزیزم بزار به وقت خودش بیاد

اینکارو نکن عزیزم زایمانت رو سخت تر میکنه چون دردها و انقباض های نامنظم میده بهت و دردای منظم زایمان دیرتر شروع میشه

بچه ات زردی میگیره گرفتار میشیااا بذار به حکم خدا هر دقت وقتش بود خودش میاد

یا خدا چ‌کار خطرناکی

اینکارو نکن مدفوع کنه چی

عزیزم نکن ضرر داره

جانم سرخودی چیزی نخور بادکتدت مشورت کن بد

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی