منجای شما باشم یه شکایت میکنم که اگه دست اون شخص با مغازه دار تویه کاسه باشه دستش رو بشه اگر دیدم واقعا کارمغازه دار نبوده پولو ازشنمیگیرم
چون تواین کسادی بازار کسی ۲۶ میلیون لوازم ارایش خریده مغازه داره حتما باید چیزی یادش بیاد
متاسفانه پیدا کردن شخص اصلی سخته چون از شهرهای دیگه ممکنه اومده باشه
مغازه دوربین نداشته؟
بمیرم واسه مغازه داربیچاره نکنیداین کاروگناهه
ای خواهر دوست من کارتش رو جای عابر گم میکنه طرف رمزش دیده بوده وفتی زده بعد با کارت این دو تا زن رفتن طلافروشی پوشیه زده بودن طلا فروش هم نگفته پوشیه بردارید ۷۰تومن با کارت ابن طلا خریدن قبل ابن حرکت هم شخصی ک کارت پیدا کزده ی موتوری ک عکسشو عابر گرفته ولی حرف دوستم ب هیجا نرسیده با اینکه تو قانون طلا فروشا باید موقع خرید مشتری کارت ملی و کارت بانکی یکی باشه
عزیزم از هیچ لحاظی درست نیست قانونشونم ب درد خودشون میخوره
الان شما خودتو بزار جای مغازه دار اونم جنسش رفته دیگه حالا پول شمام بده انگار در اصل از مغازه داره دزدی شده
ن شرعی ن انسانی درست نیست
از مغازه دار که نمیتونین شکایت کنین به اون ربطی نداره واسه یکی از اشناهای ما هم پیش اومد ولی اینا کارتشونو گم کرده بودن طرف رمزو داشته رفتی کلی خرید کرده دستشونم جایی بند نبود پولشون رفت ک رفت
آخه به مغازه دار چه ربطی داره .
کی گفته از مغازه دار باید بگیری؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.