پمپ درد چیه استفاده میکنن

۲ پاسخ

اگه سزارین میخوای شی حتما بگیر پمپ درد و شیاف خیلی کمک میکنه درد هات کم شه منم میخوام بگیرم حدودا فکر کنم ۴ تومنه
تا اون موقع زایمان باز گرون میشه دیگه

یه دستگاهه توش مورفین اینا هست بعد زایمان وصل میکنن بهت دکمه داره هر موقع حس درد کردی فشار میدی آرومت میکنه

سوال های مرتبط

مامان 💕DELANA💕 مامان 💕DELANA💕 ۱ ماهگی
مامان آلاء مامان آلاء هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیام 👶🏻🫀 مامان لیام 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی جونم💕🐣 مامان نی نی جونم💕🐣 هفته سی‌وششم بارداری