فرق آمپول فشار با پمپ درد چیه ؟

۴ پاسخ

امپول فشار رو برای زایمان طبیعی میزنن ک بزایی و دردت شروع بشه واسه اونایی ک درد شون شروع نشده و پیش رفتی نداشتن و پمپ درد واسه بعد زایمان سزارین استفاده میشه ک کمتر درد داشته باشی

آمپول فشار برای القای حس انقباض و زایمانه، پمپ درد، یک نوع سرمه که بعد زایمان سزارین وقتی درد داری مثل یک دکمه توی دستته، فشار میدی، مسکن بهت تزریق میشه آروم میشی

امپول فشار کمک میکنه زودتر زایمان کنی ولی پمپ درد یه مسکن قویه که بعد از عمل بهت وصل میکنن و چند دقیقه یکبار با خودش ب بدنت وارد میشه یا خودت هر وقت درد داشتی دکمشو میزنی که وارد بدنت بشه و درد رو متوجه نشی

آمپول فشار رو میزنن که زودتر زایمان کنی
پمپ درد رو بعد از سزارین میدن برای درد هست مسکن قوی داخلشه

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان 💕DELANA💕 مامان 💕DELANA💕 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان لیام 👶🏻🫀 مامان لیام 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی