خانما آمپول فشار چیه؟؟

۷ پاسخ

کسانی که میخوان طبیعی زایمان کنن میزنن بهشون که دردشون شروع بشه

اکسی توسین هست عزیزم. اصلا خوب نیست یهویی با فشاز دردت میگیره مادر درد بیشتری تجربه میگنه میزنن تو سرمت کم کم وارد بدنت میشه اما دردش یهویی هست باید به خودت بپیچی تا کامل باز بشی اگر شانس بیاری اجازه به بدنت بدی خودش پیش بره کم گم با ورزش و دمنوش پیاده روی زیاد خود بچه هم باهات همراهی کنه زایمانت خیلی راحت میشه فقط مثل من زور الکی نزن

دهانه رحم باز میشه دردا شروع میشن زایمان میکنی چند ساعت بعدش، من هفته 41 بود بهم زدن از یشب تا صبح درد کشیدم، تا آخرش باز شدم

ی امپوله برا زایمان طبیعی متاسفانه دوتا بمن زدن

اصلا چیز خوبی نیست

یک نوع سرم که داخلش دارو میریزن تایمی به بدن زن تزریق میشه و باعث شل شدن دهانه رحم و زایمان میشه

یک امپوله که تو زایمان طبیعی میزنن که فشار به مادر بیاد زودتر زایمان کنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی جونم💕🐣 مامان نی نی جونم💕🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان آسنا مامان آسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم🍭پسرم🍯 مامان دخترم🍭پسرم🍯 ۴ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی