۴ پاسخ

خیلی خوبه

یه نموداروزن داره گهواره وزنش راثبت کن مرتب

نه عزیزم نرماله

خوبه کاش مال من حداقل ۲۰۰ گرم اضاف میکرد
لعنت به رفلاکس و کولیک 😭

سوال های مرتبط