اره عالیه
منم با ضرب همین یکم شیردارم
منم اینو میخورم از اول عالیه
اره من میخورم خیلی اثر داره
من از اول اینو میخورم عالیه
خیلی خوب وزن گرفته تو ی ماه
من میخورم شیر رو بیشتر میکنه ولی تاثیری رو آبکی بودن و نبودن شیر نمیدونم داره یا نه
سلام عزیزم منم پسرم موقع تولد ۳۶۰۰ بود چند روز پیش رفتم دکتر وزنش ۴۳۰۰ بود گفت خیلی هم خوبه (هر ماه حدود بین ۷۰۰ گرم تا ۱ کیلو اضافه کنند کافیه به جز ماه اول که اونم اگر کمتر اضافه کنند اشکالی نداره و عادیه)
این قرص هم من حدود ۴ روزه دارم استفاده میکنم هنوزم روی شیرم خیلی تاثیری ندیدم ولی خیلی تعریفش را شنیدم خیلی بی اشتها بودم اونو بهتر کرده
اینوبخور
درکنارپودرگالاکتومید بخور عالیه زیادمیکنه
من از روزی که این قرصو میخورم شیرم بخدا داره قطع میشه نمیدونم چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.