سلام لیدای عزیزم عيدت مبارک باشه جانکم❤️🌸🫂مثل همیشه چه بدون رنگ چ با رنگ زیباو عشقی عزیزدلم من نزدیک سه ساله دیگ رنگ نکردم موهام سیاه وسفید شده دوسش دارم همه ی سفیدا نشونه ی خاطره ی تجربه واسم
سلام عزیزم چطوری
پسر گلت خوبه
من شمارو از ۴ سال پیش میشناسم دیگ اکانتم و حذف کردم تا همین چند روز پیش نصبش کردم کلی از دوستام اکانتم ک پاک کردم گمشون کردم تازه شما و شقایق و اتفاقی تو تاپیک ها پیدا کردم
شمارتم هنوز داشتم تازه چندوقت پیش پاک کرده بودم🤦🏻♀️
موهات آسیب میبینن خشکلم هی رنگ به رنگ کنی من الان ۱۲ سال یه قرارِ رنگ موهام ..ولی کلا بنظرم با رنگ روشن جیگرتری
قشنگم لطفا تاپیک اخرمو ببین
حس میکنم میتونی بیای گروه تو جمعمون باشی 🎀
سلام ابجی لیدا خوبی عشقم..ابجی دیروز ی متن نوشتی تامیخواستم جواب بدم دیدمپاک شذه باز دوسه دیگه دوباره پاک شده بود .خودت پاککردی حالت چطوره
سلام ابجی لیدا خوبی عشقم..ابجی دیروز ی متن نوشتی تامیخواستم جواب بدم دیدمپاک شذه باز دوسه دیگه دوباره پاک شده بود .خودت پاککردی حالت چطوره
لیداجونم درخواست بده
کجایی عزیزم بیا تاپیک بزار
درخواست میدی لطفا
من فکر میکنم مشکی بهت بیشتر میاد خوشگلم
موهات بزار بلند بشه فرفریه زیباتر میشی🤗
عزیزم ما تو روبیکا گروه مادرای رشتی داریم اگه مایلین شمارتون بدین ادتون کنم
چقدر تو خوشگل ونازی❤️🫶🏻
همین رنگ مسی خیلی بهت میاد مخصوصا که فرفری ام هست🤩
من سال ۴۰۴ که گذشت دو بار رنگ زدم موهامو جهت تنوع ، ترکیبی از دودی و شکلاتی که خیلی بهم میومد و عالی شد 🥰😍 ولی خب بقول شما باز با اینکه نسبتاً تیره و بدون دکلره بود ، گفتم مشکی خودم از نظری قشنگ تر بود 😅😐😂
اره دقیقااا😂
منم سه سال پیش لایت کردم بعد هر چقدر بلند میشد هی کوتاه میکردم تا به موهای مشکیم رسیدم
دوباره پارسال رنگ کردم بعد دوباره هی کوتاه کردم تا الان باز موهام مشکی شده
الانم بعضی وقتها جوگیر میشم رنگ کنم ولی میگم باز بعدش پشیمون میشم بخاطر همین رنگ نذاشتم فعلا میخوام موهامو بلند کنم 😅
والا خانم گل منم همین مشکل رو دارم رنگ میکنم دلم مشکی میخواد مشکی میکنم دلم رنگ روشن میخواد 🥹
واي دقيقااا
منم همینطورم 😅
باهمه رنگا قشنگی ولی موی رنگی ی جور عجیب بهت میاد
چقدر تونازی❤❤❤
خوبی 🌛
فقط جلو موهاتو رنگ کن
من از مشکی متنفرم فقط بلوند
همیشه هم بلوند موهام ازش سیر نمیشم
منم دلم می خواد رنگ کنم ولی وقتی ریشه ها در میاد کلافم میکنه
سلام لیدا جان
خوبی؟
اتفاقاً این رنگ مو هم به چهره ی زیبات میاد ، هر رنگی بذاری میاد ...
قول میدم فقط یک هفته دست نگه داری ، به این رنگ جدید عادت خواهی کرد
مبارکه عزیزم🥰
چقدر قشنگی شما 😍❤️💋
چون موهاتون فر هستش رنگ کردن مو اذیتتون میکنه.
من خودم موهام مجعد و خشک هستش که هر وقت رنگ میکنم خشک تر میشه و باید همیشه سشوار بکشم یا موهامو کراتین کنم .
منم مثل شما اکثرا موهام مشکی هستش
ولی هر ۳ سال یه بار موهامو لایت میکنم ولی هیچ رنگ دیگه ای نمیزارم تا دوباره موهام مشکی میشه
واي منم نميدونم با خودم چند چندم😂هر سال كلي هزينه ميكنم ميرم دكلره ميكنم بعد يكي دو هفته دلمو ميزنه تيره ميكنم😁😁😁امسال ديگه نرفتم آرايشگاه خودم تو خونه ٣ تا رنگ نصفه داشتم قاطي كردم شد اين😄👇🏻
واقعا هیچی مشکییی نمیشه
سلام زیبا ..مشکی خیلی بهت میاد در کل مشکی بهتره سن ادمو کمتر نسون میده ولی واسه تنوع رنگای دیگه هم خوبه بنظرم😊❤️
منم هروقت رنگ کردم دوماه نشده مشکی کردم باز
چ خوشکل موشکلی شوما 😍
در هر صورت هر دوش بهت خیلی میاد
زیبای خودمو ببین
اره بخدا لیدا منم سر همین قضیه چندین ساله رنگ نکردم میدونم رنگ کنم داستان دارم برای خودم رو همین حساب مشکی خودش بذارم بهتره😂😂
منم مث تو ام
وقتی دلم رنگ میخاد میرم فیس فریم میکنم ک ی وقت کل موهام رو رنگ بزارم دلمو بزنه
همون ک ی تیکه رو میزارم هزار بار میگم کاش بلند شه😂😂😂
سلام ولی مشکی بیشتر میاد بهتون سن تونو کمترم نشون میده😜
اول اینکه با هر رنگی خوشگلی عزیز دل من 😍
صورت قشنگ باشه همه چیز میاد
دوم اینکه اون رنگی که میخوای انجام بدی هم که من میدونم مطمئنم خیلی بهت میاد لیدا 😍😍
چون موهات فر اون رنگ خیلی قشنگ
برو جلو نترس 😂😂😂
مو کلا کرم داره
همه همینطورن😂🤭
همه جوره خوشگلی
ولی موهاتو نسوزن
میگم چطور موهاتو فر کردی؟ چون عکسای قبل صاف هست میپرسم من موی فر دوس دارم اما موهام صافه
چه قیافت کیوته 😍😍😍
عزیززززم😏تو چرا فکر کردی خودت تنهایی؟
من از شما بدتر🤣
همه جوره ناناسی شما
زنه و تنوع دیگه🤣
من این مشکلو دادم وقتیم رنگ میکنم به کمتر از شرابی و بادمجونی سیر راضی نمیشم یه رنگایی که نمیشه کاریشون کرد خخخخ
دقیقا
میخام برم رنگ بخرم مشکی کنم باز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.