نبات نمیزنن برا بچه
سلام کانال واسه غذای نینی ها زدم خاستین لینک بفرستم برات عزیزم
واسه نی نی نبات نباید بزنی
آرد برنج رو با آب بزار بپزه، سیب هم جدا بپز بعد که آماده شد جفتشو باهم قاطی کن هم شیرینیش طبیعیه هم واقعا خوشمزست
فقط اب و برنج
من نیات نمیزنم، یکم سیب درختی رو میپزم باهاش میکس میکنم خیلیم دوست داره دخترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.