فرنی فقط آب و آرد برنج ونبات هست؟

۶ پاسخ

نبات نمیزنن برا بچه

سلام کانال واسه غذای نینی ها زدم خاستین لینک بفرستم برات عزیزم

واسه نی نی نبات نباید بزنی

آرد برنج رو با آب بزار بپزه، سیب هم جدا بپز بعد که آماده شد جفتشو باهم قاطی کن هم شیرینیش طبیعیه هم واقعا خوشمزست

فقط اب و برنج

من نیات نمیزنم، یکم سیب درختی رو میپزم باهاش میکس میکنم خیلیم دوست داره دخترم

سوال های مرتبط