سلام خانما قرص امگا 3 برا وزن دهی بچه خوبه؟

۳ پاسخ

اره من میخوردم تو باردارریم یک روز در میون
بچم ۴ کیلو بود دنیا اومد

ما فامیلمون خورد بچش نق نقو شده هر روز نخور

نمیدونم گلم من ی روز درمیون میخورم
حتی نمیدونم برا چیه☹️🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان الینا امیر علی مامان الینا امیر علی ۱۴ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معصومه🩷 مامان معصومه🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری