۷ پاسخ

من شب قبل خواب میخورم و یک روز درمیون

یک روز درمیون دکترم گفت بخور
امروز هم یادم رفت مکمل هامو بخورم😐😢

هفته ای دوبار بعد خوردن ی غذایی چرپ چون اگ‌چرپ نباشه بی حال میشم برعکسه حالمو بد می‌کنه 🥴😶

یه روز در میون بعد ناهار
شربته

هفته ای سه بار

همه ای دوبار ظهرا

من باناهارم میخورم چون به شدت بدم میاد از این قرص🤢

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سوین و رادمان مامان سوین و رادمان ۹ ماهگی
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی