خانوما شما قرص امگا رو چه جوری مصرف میکنید

تصویر
۱۲ پاسخ

بمن گفت روز در میون بعد ناهار

من هرروز میخورم

هر روز با ناهار

هفته دوبار بعد ناهار

ب من گفت یک در میون بخور

هفته ای یکباردکتر بمن گفت

هر روز بعد ناهار

با غذا بخوری بهتره با چربی حذبش بالاتره

من یک روز درمیان میخوردم الان تو ۹ماه هستم گفت قطع کنم دیگه نخورم

با ناهار به من گفته هر روز

هفته ای یک بار بعد از ناهار

دکترم گفت اگه ماهی نمیخوری هفته ای ۲ بار

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی روزهای ابتدایی تولد