صبح یکساعت بعد از صبحانه
شب یکساعت بعد از شام
هر وعده دو پیمانه
باآب جوشیده ولرم قاطی کن بخور کاکائویش خیلی خوشمزه تره
من آب جوشیده ولرم رو دوتا پیمونه میریزم و میخورم کاکائوشو گرفتم طعمش خوبه
من دیدم خیلی ها با شیر میخورن
تو یک لیوان دوتا پیمانه سرصاف میریزم اب لیوان باید جوشیده باشه اگ بزاری سرد بشه خوشمزه تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.