من دکترم یکی از بهترین دکترا هست چه بچه اولم چه دومی رو بهم امگا۳ننوشت گفت خوب نیست تاثیر منفی رو جنین میزاره گفت برای جذب اگا۳هفته ای یکبار ماهی بخور
نه عزیزم هفته ۳تا یا ۴دونه بخور فقط امگا بارداری از دارو خونه بگیر
من ک دکتر نوشته برام
اره جیوه دارن بعضی هاشوم
من دکتر برام نوشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.