قرص امگا 3 حتما باید با دستور پزشک مصرف بشه؟

۵ پاسخ

من دکترم یکی از بهترین دکترا هست چه بچه اولم چه دومی رو بهم امگا۳ننوشت گفت خوب نیست تاثیر منفی رو جنین میزاره گفت برای جذب اگا۳هفته ای یکبار ماهی بخور

نه عزیزم هفته ۳تا یا ۴دونه بخور فقط امگا بارداری از دارو خونه بگیر

من ک دکتر نوشته برام

اره جیوه دارن بعضی هاشوم

من دکتر برام نوشت

سوال های مرتبط

مامان آقا رهام 🩵🐣 مامان آقا رهام 🩵🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سوین و رادمان مامان سوین و رادمان ۹ ماهگی