هر چیزی زیاد رویش خوب نیست
قطعا هرچیزی زیادش بدونه ضررنیست عزیزم.
اینو با دنبه و سینه مرغ چرخ کن هم کوبیدش قشنگ میشه هم کباب تابه ایش
کلا خوب نیست
چجوری درست میکنید؟من اصلا نخوردم تاحالا
خوب زیادی هرچیزی خوب نیست
زیاد خوردن هر چیزی خوب نیس
نه سرشار از ویتامین آ و اسیدفولیک هست
نه چه ضرری بخورین نوش جون
خیلی چربه این خوب نیست
بارداری مگه؟؟
وااااای من قبلا خیلی دوست داشتم
جغور بغور درست میکردم باهاش
جدیدا متنفر شدم
در حدی که گلاب به روتون بالا میارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.