همه مردا همینن 😅😅😅
آفرین دقیقا شوهر من وقتی سرمامیخوره همه باید نازشو بکشن و بسیج بشن براش، ولی ما بدبختا صدتا درد داریم
شوهر من معده درد داره با من بد اخلاقی میکنه انگار من ری...دم به معده اش
شوهرم ۱۹ شده بود فشارش
واسه ما همهمینه..منبچه اممریض بشه راحت تر رسیدگیمیکنم تا همسرم....همسرمکلا ولومیشه و صدبرابر بیشتر از مریضی واقعیش خودش ومیزنه به مریضی
🤣🤣😁😁😁عزیزم خیالت راحت برا ماهم اینجورین همینقدر لوس برا یه سردرد غوغا به پا میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.