۹ پاسخ

ناخن چیه ک ۲۰ تومن بدی پاش؟ خب اگ انقد پولدارید ک دوس دارید پولتونو بریزید تو جوب
بدید من😂

یا خود حضرت عباس
۲۰میلیون پول ناخن مگه داریممممم حتی کشورهای خارجی اینقدر نمی‌گیرن با پول خودمون که حساب کنیم تهش بشه پنج میلیون ۲۰میلیون تومن برای ناخن😨😨

ی عدههههه واقعا خررررررر پول میرن ک البته فک نکنم تو این شرایط کسی پولشو بده پای این کار دیگه حتی اگه خرررر پوووول باشه
چخبره ک بیستمن؟نکنه تو موادش طلا هست؟
ببین بعضی سالن ها فقط ی اسمی در کردن قیمتم هر چی دلشون خواست میزارن در صورتی ک ی سالن کوچیک یا متوسط با ی کار با کیفیت تر و قیمت مناسب تر داره گوشه شهر کار میکنه نباید صرفا به اسم مکان توجه کنی
من خودم ۱۴۰۰ عروسیم بود ۱۵۰۰ کلا میکاپ و شینیون و گریم بدنم شد تعریف نباشه خودم خوشکلم اجزای صورتم اوکیه اینقدر ناز و خوشکل تر شدم همه عاشقم شدن همه ازم میپرسیدن کجا رفتی؟حتی تا مدتها فامیل ک میخواست عقد و عروسی کمه شماره ارایشگامو ازم میخواست اصلا هم میکاپ و شینیونم تکون نخورد مکاپم بعد چهار سال هنوز قشنگ و شیک و بروزه
اون سال سالن تو شهرم بود عروس میگرفت ده تا دوازده میلیون چرا چون فقط یکم اسم در کرده بود ک مثلا میگفت اره مکاپ کارش دوبی دوره دیده و فلان..بخدا دوستم رفت ۱۵ میلیون ازش گرفت ببین چقدر اختلاف من و دوستم ۹روز بین عروسیمون بود من همچیم شد ۱۵۰۰ تازه چقدر هم خوب شده بودم همه هم میگفتن ولی دوستم اینقدر میکاپ ک موهاش بد بود ک نگم این من نمیگم ها خودش بعدش جشنش گفت ک اصن رازی نبود و خیلی بد بود کارش چقدرم پول الکی گرفته بود ازش...

اصلا گیریم واقعی باشه،کی میره ۲۰ تومن پول بده ناخن بکاره؟؟؟!!!!!

احتمالا ۲۰ میلیون ریاله

عزیزم من برای همون خانم گل هم کامنت گذاشتم،هر شهری قیمت خودشو داره،نمیشه مقایسه کرد،اینجا تو رشت بهترین ناخن کار ک حرف اولو میزنه خودش اموزشگاه داره،کاشت اولیه۱۲۰۰ میگیره ترمیم با لاکژل۶۵۰،یه سری ناخن کارای تازه کارم هست ک کاشت اولیه پلی ژل رو ۴۰۰تومن میگیرن با لاکژل

الکیه بابا
مگ میخواد دستو بکاره
ناخنه دیگ دوهفته بعد کنده میشه

عمارت چم جاری من عروس اونجا بود چشاشو چپ کرده بودن خدا شاهده گریش گرفته بود خودش
انقد کارشون افتضاحه واقعا برای ادمایی ک میرن پول مفت میدن ب این ادما متاسفم😂

قیمت چیه

سوال های مرتبط