توت فرنگی از کی مجازه؟دخترم ۱۱ماهست

۶ پاسخ

از کم بده
من خیلی وقته میدم

بعد از یکسالگی

من دادم چندین بار مشکلی نداشت

من 6 ماهگی دادم حساسیت نشون داد دوباره هفت ماهگی دادم اوکی بود عادت کرد بدنش

ازیکسالگی
من دیشب دادم تا نزدیک صبح پسرم نخوابید و گریه کرد نمیدونم از توت فرنگیه یانه

چون حساسیت‌زا هست من از یک سالگی دادم تازه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱۲ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان حلما🫀 مامان حلما🫀 ۲ سالگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۲ سالگی
مامان نور مامان نور ۱۴ ماهگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی