سلام توت فرنگی از کی دادین به بچه هاتون ؟

۸ پاسخ

من و همسرم و اطرافیانمون چون حساسیت به توت ها نداشتیم توی ۸ماهگی یکم دادم بهش به عنوان تست حساسیت دیدم حساسیت نشون نداد بعد اون بهش دادم البته بعد یمدت از چشمش افتاد و نمیخوره

دادم.

من تاحالا ندادم

از همین ماه

خدم گیرم نیومده ب اون بدم😂💔

من یبار دادم دوست نداره

من این ماه دوبار دادم

قبل یه سال نده

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو ۱۴ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان دل دل کوچولو مامان دل دل کوچولو ۱ سالگی