توت فرنگی دادین ب بچه هاتون؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

توت فرنگی چون حساسیت زاس با احتیاط باید بدی

نه هنوز

امروز دادم

بهداشت به من گفت نده حساسیت زاس

من از هشت ماهگی دادم

من دادم حساسیت داشت بهش 😮‍💨😂

به من گفتن نده بعد از یکسالگی

من دادم فرنی توت فرنگی درست کردم براش

ندادم هنوز

سوال های مرتبط

مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱ سالگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان نفسچه وتوراهی💕 مامان نفسچه وتوراهی💕 ۱۵ ماهگی