۶ پاسخ

دیروز درست کردم همون قیمه معمولیه اما بادمجون سرخ کن نصفشو اول پخت بریز توی خورش تا لعاب بندازه بقیه رو هم موقع سرو بزار کنار ظرف.
نوش جان

این کوه ما نیس خیلی برام اشناست

قیمه درست کن بعد بادمجون سرخ شده یا همینجوری بزار کنارش یا بنداز داخلش یکم باهاش بپزه

قیمه معمولی ولی سیب زمینی نذار ،بادمجون سرخ کن یا آخر خورشت اضافه کن یا بعد کنارخورشت بادمجون بذار منکه عاشقشم😍

این کوه شیراز هست درسته؟

همون قیمه ی معمولی فقط کنار خورشت بادمجان سرخ کرده میزارن

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی