برا من نه تن داشت نه بی حالی ، فقط دو روز خیلیخفیف بازوم درد میکرد
هیچی نداره
من زدم هیچ عوارضی نداشت فقط چند روز دستم درد میکرد همین
منم امروز صبح زدم فعلا که خوبم
من نزدم و نمیزنمم بارداری دوران حساسیه این ریسک رو نمیکنم چیزی رو بزنم که نمیدونم توش چیه
هیچی نداره برو بزن خیالت راحت
من ۲۸ هفته زدم
روز اول یه زره بی حال بودم روز دوم دست درد گرفتم بی حالیم بیشتر شد
دست درد تا چندروز موند بعد خوب شد
ب من گف بد بارداری بزن
من ۲۸ هفته زدم
روز اول یه زره بی حال بودم روز دوم دست درد گرفتم بی حالیم بیشتر شد
دست درد تا چندروز موند بعد خوب شد
فکر کنم بستگی داره به آدمش
من دو سه روز بیحالی داشتم
اونقدر زیاد نبود که از پا بیفتم
من دیروز زدم تا دیشب دردی نداشتم ولی نصف شب دردام شروع شد دردش قابل تحمله
من زدم هفته ۲۹ اینا
تب و اینا نداره
فقط ممکنه بازوت درد داشته باشه
به دستی که زیاد باهاش کار میکنی، نزن
منم ۲۹هفته باید برم بزنم
بعضیها میگن واکسن سنگینیه و ۲.۳روز اذیت میشی
نه من زدم چیزیم نشد فقط دو سه روز دست درد داشتم
ترس نداره که بزن، تازه هم خودت هم بچه ایمن میشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.