۳ پاسخ

۸ ساعت

هر۸ساعت.

اگر تبش بالا باشه هر چهار ساعت ..زیاد هم نباید بزاری

سوال های مرتبط

مامان آقا مهدیار مامان آقا مهدیار ۳ سالگی