۵ پاسخ

ازمایش گرفتی ازش؟

بروفن بده

برای بچه شما شیاف ۱۲۵ جواب نمیده، باید ۳۲۵ بذاری
بعدشم وقتی می بینی تب پایین نمیاد فقط بروفن

پاشویه بده ببین تأثیر ندارع اگر پاشویه دادی ایبوفن دادی نیومد پایین ببرش اورژانس

همزمان شیاف وقطره استامینوفن استفاده نکن اگرقطره یا شیاف دادی نیامدپایین شربت ایبوبروفن بده هر8ساعت بهش بده ببرش دکترتاعلت تب مشخص بشه عفونت نباشه

سوال های مرتبط