۹ پاسخ

ببرش دکتر پسر منم ۴روز تب داشت دوشب تبش خیلی بد بود روزا اصلا تب نداشت ولی همون دوشب داغونش کرد با اینکه دکتر برده بودم بازم بردم دکتر بیشعوری که اول بردم بهش آنتی بیوتیک نداده بود بچم هلاک شد الان آنتی بیوتیک میخوره خداروشکر تبش قطع شده
پسر شمام حتما عفونت داره که تبش قطع نمیشه

زودتر ببر دکتر عفونت داره ک تب میکنه آنتی بیوتیک بده سریع تبش می‌یاد پایین من همین ک شربتشو دادم تبش قطع شد

پسر منم تا صبح تب داشت بردم بیمارستان آموکسی‌سیلین داد

حتما جاییش عفونت داره
گلوشو نگاه کن ببین سفید نیست
با بروفن دیگه باید بیاید پایین چقد بهش میدی

اگه با اینا پایین نیومده همین الان بلند شو برو بیمارستان ببر دکتر دیگه

باید ببری دکتر دیگه سرم تب بر میدن بهش

به نظرم تب ویروسیه شیاف بزار
با اب و گلاب پاشویه کن چند وقت پیش پسرم گرفته بود پایین نمیومد بردمش دکتر

ببر براش سرم بزنن تب بالا خوب نیست زیاد نگه داری دختر منم بود

پاشویه کن تند تند
پارچه آغشته ب کاسنی بزن ب پاهاش و بدنش
برای بعضی بچه ها پیاز بذاری کف پا هم جواب میده

سوال های مرتبط