به‌بچه میتونم نون بدم؟؟؟؟تو این سن

۴ پاسخ

من هم بربری میدم هم لواش

آره عزیزم نون خیلیم واسش خوبه

خیلی وقته میدم
حتا دخترم سرلاک رو هم با نون میخوره🤦‍♀️😂

اره بده بابا

سوال های مرتبط

مامان دخترکم 🥹🫀 مامان دخترکم 🥹🫀 ۱۵ ماهگی
مامان کارن 🧒وتودلی🤰 مامان کارن 🧒وتودلی🤰 ۲ سالگی
مامان زانیار مامان زانیار ۱۷ ماهگی